سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کانون فرهنگی وهنری ندای اسلام(معین )مساجد خلیل آباد
درباره
جستجو


تدبّر در قرآن
آیه قرآن
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی

مجتبی میرزایی نسب: با توجه به پی گیریهای مکرر متقاضیان و علاقمندان به شرکت در جشنواره بزرگ قرآنی مدهامّتان  زمان ثبت نام اینترنتی جشنواره تا پایان مرداد ماه تمدید شد.
کمیته اطلاع رسانی دبیرخانه دائمی جشنواره های فرهنگی و هنری جوانان مساجد کشور: مجتبی میرزایی نسب مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره های فرهنگی وهنری جوانان مساجد امروز هفدهم مردادماه 1395 خبر تمدید زمان ثبت نام جشنواره قرآنی مدهامّتان را اعلام نمود.



میرزایی نسب اعلام کرد: با توجه به پی گیریهای مکرر متقاضیان و علاقمندان به شرکت در جشنواره بزرگ قرآنی مدهامّتان، زمان تا پایان مرداد ماه تمدید شد.
وی اظهار داشت:پیش از این علاقمندان به ثبت نام در جشنواره، تا چهاردهم مردادماه ماه فرصت داشتند که با توجه به حجم بالای کار کانونهای فرهنگی وهنری مساجد و دبیرخانه های استانی در سراسر کشورو با عنایت به درخواستهای زیادی که از اقصی نقاط کشور برای تمدید مهلت زمان ثبت نام اینترنتی جشنواره وجود داشت ، با موافقت معاون محترم فرهنگی و هنری ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور این امر محقق شد و زمان ثبت نام در جشنواره تا سی و یکم مرداد ماه تمدید شد.

مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره های فرهنگی وهنری جوانان مساجد کشوراقزود: فرم ثبت نام تا قبل از ساعت 18 امروز مجدداً روی سایت جوانان مساجد به نشانی www.javananemasajed.irقرار خواهد گرفت و لازم به یاد آوری است که زمان ثبت نام مجدداً تمدید نخواهد شد و کسانی که علاقمند به حضور در این جشنواره هستند فقط تا پایان مرداد ماه فرصت ثبت نام دارند. زمان بندی های قبلی آیین نامه به قوت خود برقرار است و هرگونه تغییر زمانی احتمالی ازطریق سایت جوانان مساجد اطلاع رسانی خواهد شد.




مطلب بعدی : مسجد اصل اساسی اسلام و ستون جامعه است