سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کانون فرهنگی وهنری ندای اسلام(معین )مساجد خلیل آباد
درباره
جستجو


تدبّر در قرآن
آیه قرآن
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی

سعید پریشان توندری، مدیر کانون معین مساجد شهرستان خلیل آباد   با اعلام این خبر اظهار داشت: جلسه توجیهی برنامه های سال 95 و افتتاحیه اوقات فراغت با حضور مدیران کانون های مساجد شهرستان های کاشمر، بردسکن و خلیل آباد شب گذشته در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلیل آباد برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این جلسه را هم فکری و هم اندیشی درباره چگونگی اجرای اوقات فراغت در کانون های مساجد ترشیز عنوان کرد و خاطرنشان نمود: کانون های فرهنگی و هنری مساجد به عنوان ظرفیت های تأثیر گذار در عرصه فرهنگ نیز از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار هستند.

پریشان در ادامه با بیان اینکه شهرستان خلیل آباد دارای 34 کانون فرهنگی هنری مساجد است، اذعان داشت: 32 کانون تا به امروز در سطح شهرستان به بهره برداری رسیده است و 2 کانون دیگر در حال تاسیس می باشد.

وی در خاتمه با بیان اینکه کانون فرهنگی و هنری معراج مسجد جامع شهر خلیل آباد از اولین و پایه گذارترین کانون فرهنگی و هنری در سطح ترشیز کهن بوده است، تصریح کرد: کانون های مساجد در تمام روستای های سطح شهرستان خلیل آباد وجود دارد و حتی در برخی از روستاها نیز 3 تا کانون وجود دارد.

این مراسم با حضور مدیران کانون های مساجد شهرستان های خلیل آباد، کاشمر و بردسکن، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی و برخی از مسئولین شهرستان برگزار شد.




مطلب بعدی : مسجد اصل اساسی اسلام و ستون جامعه است